Check! - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu Check! - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu

Check!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 November 2011 | ,

Paspoort? Check!
Creditcard? Check!
Ticket?...vooruit, Check!
Vanmorgen vroeg op, want ik wilde op tijd inchecken. Dus ik op mijn eerste echte vakantiedag om half zeven mijn nest uit, half duf eerst mijn boekingsnummer opgezocht, paspoort erbij gepakt en toen inchecken bij de KLM. Was ik bijna klaar, geeft hij aan dat ik of 1 van mijn medereizigers (?) niet online in kon checken, dus dat het niet lukte! Er vlogen een paar flinke scheldwoorden door de kamer, maar toch nog even terug naar wat ik ingevuld had. Oepsie, was de verloopdatum van mijn paspoort vergeten in te vullen! Gelukkig dus wel in kunnen checken, andere stoel genomen, verder naar achter, en op een nog lege rij, dus met een beetje mazzel heb ik de hele rij voor mijzelf, en kan ik lekker languit! Ik vlieg heen en terug met een MD11, dog nooooit van gehoord, dus Marc maar even uitgehoord vanavond, en ik ben maar wat blij dat ik voor de terugvlucht mijn stoel niet gewijzigd heb, het ding blijkt een staartmotor te hebben, wat behoorlijk irritant is als je wilt slapen. Dat was ik op de heenreis niet echt van plan, maar op de terugreis dus wel! Heen zit ik in ieder geval op rij 34, redelijk achterin, waar 3 toiletten zitten, en wat ruimte is om rond te lopen en wat oefeningen te doen, is wel lekker op een vlucht van 11 uur.

Na het inchecken ben ik nog even lekker terug mijn warme bedje ingekropen, en heb nog een uurtje of 2 gedut. Daarna toch maar mn bed uit, had nog wel wat te doen natuurlijk. Eerst maar even wakker worden onder de douche, ontbijten, en mn mail checken. Toen langs een collega om wat in de bus te doen, en door naar de AH voor de suiker, moest nog 1x borstplaat maken. Ook nog langs de Etos en de boekenwinkel om scheermesjes te halen, en mijn kraslot in te leveren, kreeg weer een gratis nieuw lot ervoor terug, altijd leuk! Eenmaal thuis de borstplaat opgezet, de laatste dingen bij elkaar gegooid, papa gebeld om af te spreken hoe laat hij zou komen, borstplaat gestort, laatste dingen in mijn rugzak gewrot, en toen was het moment supreme daar...hoeveel moest ik er uit gaan halen omdat ik zwaar over het gewicht heen zat van 15 kilo. Ennnnnn tatatatarataaa 13,3 kilo!!!!!!!!!!! Ik kon dus zelfs nog wat meer menemen als ik dat zou willen! Niet gedaan natuurlijk, dit was al zwaar genoeg, maar ik was er toch wel blij mee. Ik had gister al helemaal heppie de rest van mijn spullen in mijn nieuwe Eagle Creek zakjes gedaan, dat was een stuk handiger inpakken dan allemaal plastic tasjes zoals ik in Thailand had!

Na mijn rondedansje weer verder, de tafel moest nog verder leeg, de borstplaat verdeeld, de afwas gedaan, en papa was al onderweg! En dan moest ik ook nog ergens tussendoor wat eten. De tafel heb ik zo goed als leeg gekregen, afwas heeft mijn schat van een vader gedaan, dus na een laatste ronde heb ik de deur achter me dichtgetrokken, vuilniszak bij de buurman in de container gedaan, gedag gezegd, en op naar dinnetje Jacqueline, waar ik nog wat spullen voor de rommelmarkt langs heb gebracht, en de borstplaat voor Elf, ben benieuwd hoeveel er nu nog van over is......
Daarna de hoek om, naar opa en oma. Even een kopje thee gedronken, de laatste nieuwtjes gehoord (Hel, wat hoor ik nou toch weer!!), opa gezegd dat hij een berichtje kon schrijven onder mijn blog (doen hoor oop!) en toen op naar de volgende oma. Die dacht dat ik 's avonds zou komen dus die was fanatiek aan het rummiekuppen met de dames in het huis. We hebben er even bijgezeten, heb wat geholpen (is geen valsspelen pa!) en wat gekletst met de dames. Op weg naar huis belde ze op, ze had wat lekkers voor me gehaald voor onderweg, maar omdat ze in de zaal zat was ze het helemaal vergeten! Geeft niks oma, komt wel als ik terug ben!
En toen eindelijk op weg naar de Klaproosveld, waar we langs mijn zwager reden, die zijn auto aan het opruimen was na de laatste klus van de dag. Ik moest nog wat dingetjes halen in het winkelcentrum, en ik wilde met Mar even mee Stijn ophalen van de creche, dus dat heb ik ook nog even gedaan. Toen gezellig met zn allen gegeten, geknuffeld met Stijn, Dora gekeken met Stijn, en een briefje geschreven voor Sinterklaas, of hij mijn pakjes aan Stijn wilde geven, dan zou hij ze bewaken tot ik terug ben!
Thea kwam ook nog even langs gezellig. Zo nog even wat kopietjes maken van paspoort, pasjes en polisblad van mijn reisverzekering, en dan lekker mn bedje in. Morgen tussen half acht en acht gaan we richting Schiphol!

Adiossos!!

  • 28 November 2011 - 22:13

    Sylvia:

    Een hele goede reis gewenst Esther, veel foto's maken en veel beleven! Ik lees met je mee (ben ik ook weer een beetje terug in CR).

  • 28 November 2011 - 22:17

    Aniet Drijver:

    Nou meis, have funnnnn, geniet.
    Zal je blog volgen.

    Greetz Aniet

  • 29 November 2011 - 06:20

    Aniet Drijver:

    Veeeel plezier, geniet, en ik wacht op je verdere reis-veslag!!

    Greetz Aniet

  • 29 November 2011 - 07:58

    Margot:

    Goede reis Esther. Geniet er van en laat ons maar lekker meegenieten!

  • 29 November 2011 - 08:16

    Belinda:

    Goed zo Es! Blij dat je wat aan mijn tip had! :-)
    Enne... fijne vakantie he!
    Groetjes, Belinda

  • 30 November 2011 - 13:25

    Marl1:

    Stijn naturlijk helemaal in zn sas met de chocomunten en het briefje van Piet Trappedoelie!! X-D Gisteravond luidkeels gezongen en nog een wortel voor het paard erbij gedaan..
    We blijven de site volgen!
    Dikke knuf Je Zus(je)!

  • 30 November 2011 - 19:06

    Sandra (Tuk20ker):

    Heel veel plezier! geniet van een mooie vakantie!

  • 01 December 2011 - 07:18

    Monique:

    Ha Esther,
    Fijn dat je eindelijk ook op vakantie bent! Have fun, wij genieten op afstand mee van alles wat je gaat beleven :-D O ja, de CD is gisteren op de mat gevallen.

    Groetjes,
    Mo

  • 04 December 2011 - 21:06

    Elly:

    Zo dan, ik ben al buiten adem van het lezen alleen, ga nu je volgende verslag lezen. XXX El

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 31 Aug. 2009
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 45533

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 08 Oktober 2015

De avonturen van Mo en Es in China en Tibet

11 Oktober 2014 - 22 Oktober 2014

Jordanië 2014

26 September 2014 - 29 September 2014

Barca met Mar en Aniet

30 September 2013 - 19 Oktober 2013

Djoser rondreis Marokko

09 Oktober 2012 - 01 November 2012

Van Kaapstad naar de Victoria Falls

29 November 2011 - 19 December 2011

Costa Rica en Panama met Djoser

10 Mei 2010 - 17 Mei 2010

De avonturen van Mo en Es in New York City

21 Oktober 2009 - 15 November 2009

Sawadee kha, Thailand 2009

30 April 2007 - 30 April 2007

Rome 2007

02 Juni 1999 - 26 Juni 1999

USA 1999

Landen bezocht: