Bonjour! - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Esther Zijl - WaarBenJij.nu Bonjour! - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Esther Zijl - WaarBenJij.nu

Bonjour!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 Oktober 2013 | Marokko, Rabat

het is wat traag, maar toch een poging. Ik zit nu in Rabat, ff bijkomen op de kamer voor we gaan eten. De vluchten hierheen waren niet echt enerverend ofzo, vond het vliegtuig wat klein, maar volgens Mar ben ik gewoon verwend... Het enige vervelende is dat ik mijn e-reader in het vliegtuig vanuit Amsterdam ben vergeten' en ik mocht niet terug om te kijken of hij gevonden was :-(
Van 1 stel bleek in Casa dat de bagage verkeerd gelabeld was, dus die moet nu uit Athene komen. Benieuwd hoe lang dat gaat duren. Ook onze reisbegeleidster had een vervelende mededeling, zij kon vanwege omstandigheden helaas niet mee, maar in het vliegtuig bij ons hadden we ook onze nieuwe begeleidster Nine al ontmoet.

Er is wat onduidelijkheid over de tijd hier, overal staat dat het 2 uur verschil is, maar in het hotel bleek het maar 1 uur te zijn. Niet iedereen had dat meegekregen, dus vanmorgen duurde het even voor iedereen er uiteindelijk was.
We zijn eerst naar de HassanII moskee geweest, waar we een rondleiding hebbengehad. Wasnheel mooi, en groot, wow! Daarna door naar Rabat, waarnwe ook 1 nachtje blijven. Wewaren hier rond half vijf, en we hebben al een uurtje door de medina rondgezworven, superleuk!

Zometeen eten met de hele groep, als een beetje kennismaking zeg maar. Dus ik ga m nog ff snel opfrissen, anders moeten ze op me wachten.

Groetjes Esther

• 01 Oktober 2013 - 20:51

Koos Uit Den Haag:

Jammer van je koffer en e-reader maar genieten meid

• 01 Oktober 2013 - 21:59

Anita:

Hoi wereldreiziger...,
    oeps een beetje een vervelende begin, hopelijk komt alles terecht bij de goede eigenaren.
    Geniet, en het Nederlandse thuisfront wacht geduldig af op je volgende avontuur...

Greetz Aniet

• 01 Oktober 2013 - 23:11

Goof:

Nou Esther, eindelijk gearriveerd op de plaats van bestemming. Even bijkomen natuurlijk en ehhhhh, wat heb jij met E-readers en vliegtuigen. Is dat al niet de tweede? Nou, hoop op de eer lijke vinder heb jij al opgegeven dus ga nu maar verder met genieten waar je al mee bezig was. Veel plezier verder dan maar!

• 02 Oktober 2013 - 20:01

Elly:

Hoi Es, eindelijk op de mail en je verslag gelezen (zo druk met het Rakelbos :-)))))))) Jammer van je
    E-Reader maar er zijn ergere dingen, ja zal het druk genoeg hebben dus toch geen tijd om te lezen!!!!
    of kan je nog meer met zo'n ding??? heb er helemaal geen verstand van dat weet je!!!!
    Meis geniet van alles en ik volg je natuurlijk,

• 02 Oktober 2013 - 20:06

ELLY:

Had ik hem al verstuurd en ik wilde nog wat zeggen, JA WEL IK ZEG HET TOCH DOE VOORZICHTIG :-)))
    Dikke kus van Paul en El.