Start spreading the news! - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu Start spreading the news! - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu

Start spreading the news!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 Maart 2010 | ,

We're leaving today....nee, niet vandaag. Maar wel vandaag over 7 weken!!! De tijd is echt voorbij gevlogen, over 7 weken zijn we er al. Misschien wat overdreven, maar halverwege zijn we zeker. Maandag 10 mei, om 10:25 gaat het vliegtuig, en 17 mei om 11:20 komen we pas weer terug op Nederlandse bodem. Ik de tussentijd hebben we al heel wat op de planning staan, we komen volgens mij gewoon tijd te kort! Allereerst het hotel. We hebben vrij snel geboekt, en nog waren we maar net op tijd! www.hotelbeacon.com Alle kamers hebben een kitchenette, dus we hoeven niet voor elke maaltijd de deur uit. Er zit een 7 Eleven aan de overkant, dus daar kunnen we inslaan.
Vervolgens gaan we op dinsdag op stap met een New York Greeter (www.bigapplegreeter.org). We hebben als voorkeur Harlem opgegeven, omdat je daar zelf eigenlijk niet komt, maar we toch allebei erg nieuwsgierig zijn ernaar.
Woensdag, donderdag en vrijdag overdag kunnen we nog helemaal invullen, er staat genoeg op ons verlanglijstje.
Vrijdagavond gaan we fietsen! De Friday Night Lights tour van Bike the Big Apple (www.bikethebigapple.com/toursf.php) tussen 6 en 12 uur 's avonds! Op zaterdag moeten we om 11 uur alweer acte de presence geven, dan gaan we op een Foods of NY Tour door de Chelsea Market en de Meatpacking District (www.foodsofny.com/celseamarket.php). 's Avonds gaan we naar de nieuwste voorstelling van Cirque du Soleil, Banana Shpeel, in het theater dat bij het hotel hoort, het Beacon Theatre.
Zondag tenslotte, wandelen we om 15:30 mee met de New York Chocolate Tour (www.sweetwalks.com), om daarna door te gaan naar JFK, vanwaar we om 22:00 uur weer terug vliegen naar Nederland, vol van de sugar rush, en vol verhalen.

Groetjes Es en Mo

• 22 Maart 2010 - 13:57

Sandra:

Oh Esther wat een heerlijk vooruitzicht! Ben heel benieuwd naar al jullie avonturen en verhalen! Ik hou je in de gaten!

• 22 Maart 2010 - 13:57

Sandra:

En monique ook natuurlijk!

• 22 Maart 2010 - 14:06

Belinda:

Leuk leuk leuk !
    Oh meiden, ik ben echt jaloers op jullie ! Ik wens jullie heel veel plezier en wacht in spanning op alle mooie verhalen en spectaculaire foto's !

• 27 April 2010 - 09:08

Elly:

Dag Meiden, ik ben al buiten adem bij het lezen van jullie programma!!!! heel erg leuk. nog ff wachten en dan kunnen jullie los, geniet ervan en heel veel plezier, en ja doe voorzichtig!!!! ik kan het niet laten:-))))) xx El en Paul.

• 07 Mei 2010 - 09:47

Robina:

leuk zeg! vooral die chocoladetour... :-)
    ik ga ook meelezen!