Inpakstress - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu Inpakstress - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu

Inpakstress

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 November 2011 | ,

Ik heb een goede inpaklijst, weet precies wat ik mee moet nemen, en toch overkomt het me elke keer weer: inpakstress. Of ik nu voor een weekje New York een hele koffer mee mag nemen, of voor 3 weken maximaal 15 kilo, ik blijf stressen. Bedenk ook vaak nog dingen op het laatste moment, ben van alles kwijt etc. En elke keer denk ik: Als ik terugkom, ga ik het op een logische plek bij elkaar opbergen, maar als ik dan weer moet pakken, kan ik toch weer dingen niet vinden!
Ik wil ook vaak nog te veel dingen doen, en ben dan zwaar teleurgesteld als me dat dan niet lukt.
Toch heb ik weer een boel dingen van mijn lijstje kunnen strepen: Ben naar de kapper geweest, de eetkamertafel is (zo goed als) leeg en de kerstkaarten liggen nu allemaal klaar (de eerste is zelfs al onderweg, maar dat komt omdat de ontvanger zei dat hij er wel 3 weken over zou doen, dus Ing, als hij eerder is weet je waarom!) en ik ben bezig met mijn geheugenkaartjes te controleren. Batterijen van de camera zijn opgeladen, muziek voor i-pod is uitgezocht, gister is de dvd en cd van Symphonica binnen gekomen, dus die kon er mooi ook nog bij.

Ook heb ik de hotellijst gekregen, en onze reisbegeleider is ook bekend: Patrick Gijsbers
Hier onder zal ik de hotellijst zetten, met de sites er achter, kunnen jullie vast even kijken waar ik terecht kom de komende weken!

Pura Vida!

Via Espana, Panama City http://www.hotel-viaespana.com/location.htm

Hotel La Pradera, Penonome http://www.hotelpradera.net/

Arcoiris, Bocas del Toro http://www.hablayapanama.com/info/bocas-del-toro/hotels/#arco-iris

Hotel Jaguar, Cahuita http://www.hoteljaguar.com/

Kamuk, Quepos http://www.kamuk.co.cr/

Villas Rio Mar, Dominical http://www.villasriomar.com/

• 27 November 2011 - 12:04

Belinda:

Es, Je moet het zo zien:
    Met je paspoort, creditcard en eventuele medicijnen die je nodig hebt, kom je de hele wereld rond. Alles dat je namelijk vergeet en echt heel nodig hebt tijdens je vakantie (?) kun je kopen als het nodig is. Dus als je die drie dingen bij je hebt, komt het vast allemaal goed. De rest is bijzaak.
    Groetjes, Belinda

• 27 November 2011 - 14:51

Jacqueline:

Nu is het toch echt heel snel he meis! Ik weet niet of ik je nog zie dus alvast vanaf hier; EEN HELE GOEDE REIS!!! Geniet ervan en kom veilig weer terug.

• 27 November 2011 - 18:18

Caroline:

Hey Ester, ik vind t nu al leuk om je verslag te lezen en dan ben je nog in het koude kikkerlandje. Kalm an meis en THINK POSITIVE!!!! Liefs Caar

• 28 November 2011 - 09:28

Elly:

Hoi Meis, nog ff en dan vergeten of niet ben je lekker weg!!!! als je je pasport,tiket, papieren en geld hebt heb je het belangreikste bij je!!!!! alles is te koop!!!! en je haar zit goed!!
    Ga lekker genieten en wij gaan je volgen, heeeeeeel veel plezier.
    Dikke kus van ons, XXX El