Leaving on a jetplane - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Esther Zijl - WaarBenJij.nu Leaving on a jetplane - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Esther Zijl - WaarBenJij.nu

Leaving on a jetplane

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 September 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Salam Aleykum!
De laatste week is echt voorbij gevlogen! Lange dagen gemaakt om alles een beetje af te krijgen op mn werk, en thuis ook van alles te doen. Vanaf donderdag ongeveer begon ik over inpakken te dromen,of liever gezegd, ik stond op Schiphol zonder spullen! Tijd om mn tas te pakken dus!
Nadat ik vrijdag een beetje was bijgekomen van mn werk ben ik begonnen, en ik moet zeggen, het viel best mee eigenlijk! Ik had verwacht het een paar keer over te moeten doen omdat het niet paste, of ik ernstig over het gewicht heen zat, maar nee hoor, alles zit er in, en ik zit netjes tussen de 12 en 15 kilo! Kleine rugzak ook vol, daar zit altijd meer in dan ik van plan ben, maar ik bedenk vaak op het laatst nog dingen die ik toch ook mee wil nemen. Maar ook dat past allemaal zonder problemen.

Gisteravond al ingecheckt, wat een klein vliegtuigje zeg ;-) Maar ja, ik ben wat dat betreft 'verwend' natuurlijk vorig jaar met die A380.
Vanmorgen lekker op mn gemak de laatste dingetjes gepakt, huisje helemaal aan kant gemaakt, en om 10 uur stond papa voor de deur. Ff langs oma, de route gebracht en gedag gezegd, nog wat boodschappen gehaald en een mislukte poging om mn benen te harsen, maar helaas, verkeerde was.

Net Stijn van school gehaald, ik was zeggen en schrijven 2 tellen in beeld, want hij had opa al gezien! Ff een kopje thee gedronken, Knorretje en Beer hebben even tikkertje gedaan, en toen was het tijd om terug te gaan, en hij naar zwemles, al was het niet leuk dat opa niet meeging naar zwemles! Maar een extra snoepje doet wonderen! (Niet zeggen tegen opa hoor!)

Nu nog de laatste mail checken etc, en dan op weg naar Schiphol, tas afgeven bij de drop-off, ff wat eten en dan gaan we eindelijk! Leavin' on a jetplane, maar helaas weet ik wel precies wanneer ik weer terug ben!

• 30 September 2013 - 16:31

Sandra:

Een hele fijne vakantie en geniet ervan!

• 30 September 2013 - 16:57

Truus En Natuurlijk Ook Cor:

Veel plezier maar dat zal wel lukken! Dikke kus van ons

• 30 September 2013 - 17:15

Ciska:

Veel plezier Essie, geniet ervan!! XX Cis

• 30 September 2013 - 18:19

Goof :

Nou Esther, eindelijk. Daar ga je dan, naar het onbekende waar je al zo lang naar uit hebt gekeken! Geniet ervan en maak er een onvergetelijke vakantie van.
    ps. Leuk hè zo'n laatste dag, nog op de valreep even van alles moeten doen.

• 30 September 2013 - 19:35

Mama:

Nou mop, daar ga je dan, je bent onderweg. Heel veel plezier. Dikke kus ook van papa

• 30 September 2013 - 21:14

Geer En Lot:

Hoi Esther,
    Heel veel plezier en een leuke reis

liefs van Geer en Lot.

• 01 Oktober 2013 - 07:51

Monique:

Hee Es, fijne vakantie! Ff lekker goed bijtanken en als je weer eens een keer terug bent kunnen we lekker bijbeppen :-D