6 weken - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu 6 weken - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu

6 weken

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

04 September 2009 | ,

Hallo allemaal!

Dit is het begin van mijn reisverslag van Thailand. Ik weet het, ietwat vroeg, ik ga pas 21 oktober weg, maar ja, je kent me ;-)
Over zes weken begint mijn vakantie, een paar dagen later ga ik ook echt weg.
Ik ga er steeds meer naar uitkijken, zeker nu ik wat meer informatie heb gevonden op het net over het eiland waar we eindigen, Koh Racha. O wat ziet dat er vervelend uit zeg, heerlijk!! En met de regen die nu niet bepaald zachtjes tegen mijn 'zolderraam' tikt, kan de tijd me niet snel genoeg gaan.

Hier kun je de reisbeschrijving vinden : http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=THA dan kan je zien wat er allemaal op het programma staat :D

Prikken heb ik een paar maanden geleden al gehad, laten zetten door een van de verpleegkundigen op mn werk, handug! De meeste spullen die ik mee wil nemen/nodig heb heb ik ook al in huis, en ik ga van de week mn rugzak bij opa en oma uit de kelder halen, wil wel even weten hoe de 12 kilo die ik mee mag nemen er uit ziet, en of ik het red...

Reisdagboek gaat natuurlijk ook mee, hij staat al helemaal in de computer, moet het alleen nog printen, de kaften maken en in elkaar zetten.

Ik ga nu nog even lekker surfen, en genieten van de plaatsen die ik over 6,5 week in het echt ga zien.

Tot later!

• 07 September 2009 - 06:34

Blinnie:

Gave reis Ester !
    En ook een pittig programma zie ik...
    Ik ga je verslag proberen te volgen (ik zit in jouw vakantieperiode zelf in Zuid Amerika) maar we zullen zien. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar je ervaringen in Thailand en desnoods lees ik je hele verslag als ik weer thuis ben !
    Groetjes, Belinda

• 16 September 2009 - 06:25

Elly:

Hoi Essebes, nou we gaan je volgen hoor, super reis ik spreek uit ervaaring.Alvast heel veel voorpret. XX El