Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit , van Esther Zijl - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Oktober 2009 | ,

en dan is het eindelijk zo ver! Zondag ben ik begonnen met mn rugzak in te pakken, en sinds die tijd heb ik hem zeker drie keer weer uitgepakt en weer opnieuw ingepakt...
Maar nu heb ik volgens mij toch echt alles, moet m alleen nog wegen, maar ik zit zo rond de 13 kilo. Niet slecht, al zeg ik het zelf. Papa heeft me rond enen opgehaald, nog wat boodschappen gedaan voor mama, dan konden we de visite nog wat toastjes voorzetten (is volgens mij uiteindelijk niet eens gebeurd, dus ik eet morgenochtend een lekker bammetje met zalm!!)
Ik was wel erg blij met de afleiding van een niet nader te noemen mannetje dat net kan lopen, en dat dan ook continu doet! Vanmorgen had ik nog last van mn darmen, maar dat gaat nu gelukkig goed, wil niet al met een Bangok-belly aankomen natuurlijk. Zullen de zenuwen wel geweest zijn...
Kreeg van oma Z nog Delftsblauwe klompjes voor aan mn tas, die zitten nu aan mn reisdagboek, ben anders bang dat ze breken. En van Thea nog borstplaat!! Mmmmmm, daar ga ik heerlijk van genieten, dank je wel!!

Vooruit, ik ga mn rugzak dichtdoen, mn handbagage definitief inpakken, en dan lekker een bakkie thee nemen met mama. Hoop dat ik nog wat kan slapen. Morgen vroeg op, moet om half negen op Schiphol zijn, en al is het herfstvakantie, we nemen het zekere voor het onzekere.

Mijn telefoon laat ik morgen bij papa en mama achter, ik heb mn oude telefoon bij me, en koop in Thailand een simkaart. Het nummer zal ik hier wel op zetten, maar ik ben dus even niet bereikbaar....Heerlijk!! ;p

Tot later!!

• 21 Oktober 2009 - 10:21

Ria L:

Goede reis en behouden aankomst

• 21 Oktober 2009 - 13:31

Popje ;-):

Ha Zussie!!!
    Je zal nu nog wel onderweg zijn.. heb aan je gedacht vanmorgen hoor! Ik hoop dat je een goede reis hebt en ik kijk uit naar je verslagen op deze pagina! Dikke kus (ook van het niet nader te noemen mannetje dat net kan lopen :p) Je Zus

• 21 Oktober 2009 - 15:08

Jacqueine:

He Esther, het is nu echt begonnen: je reis. Ik heb vandaag wel aan je gedacht hoor, spannend. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt en een goede start!

groetjes