En daar zit je dan - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Esther Zijl - WaarBenJij.nu En daar zit je dan - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Esther Zijl - WaarBenJij.nu

En daar zit je dan

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 Oktober 2009 | Thailand, Ayutthaya

in Ayutthaya achter de computer, je NL mail te checken. Bedankt voor jullie leuke berichtjes! Ik heb een uur internet, voor het astronomische bedrag van 50 baht!! 1 euro dus :p
Voor mijn gevoel is het nu 6 uur 's ochtends, ik ben dus nu al 24 uur op. Ben dan ook een beetje brak. Heb niet echt veel geslapen in het vliegtuig, al hadden we plek genoeg, het zat maar half vol. De vlucht naar Frankfurt was niet echt bijzonder, we hadden wat vertraging, maar daar hebben we niet zo veel last van gehad. Mo, nog bedankt voor de tip, Frankfurt was dus inderdaad geen ene r..t aan! Gelukkig had ik op Schiphol al wat tijdschriften gekocht, en Esther zou Esther niet zijn, als ze niet na de douane toch nog een boek had gekocht. Ben ik errug blij mee, heb lekker zitten lezen.
In het vliegtuig naar Bangkok zat ik naast Robert en Brigitte (mam, je had gelijk) dus de eerste kennismaking met mn lotgenoten voor de komende 25 dagen ;) De vlucht naar Bangkok is ook weinig over te melden, alles is goed gegaan. We hadden ruimte zat zoals ik al zei, alleen helaas geen eigen tv, dus moest het met het grote scherm doen. Op zich geen probleem, maar dan moet niet de Engels gesproken zender haperen, want in het Duits is John Travolta dus ECHT niet leuk!! We kregen lekker eten, en blikjes(!) cola :) Heb me best vermaakt.
Op het vliegveld was het even zoeken, waar moesten we heen, maar ook dat is gelukt. Er is nog een lotgenoot bijgekomen, we zijn dus met zn negenen. Daarna zijn we in het busje gestapt, en naar Ayutthaya gereden, ongeveer anderhalf uur van Bangkok vandaan. Ik deel mijn kamer met Anita, gezellig, een streekgenoot van Margot! Over een half uur gaan we met zn allen lunchen, kunnen we even wat doorspreken etc. En dan de stad in. Ik wil erg graag naar de oude stad, dus we gaan ons best vermaken vandaag. Maak het alleen niet te laat, dat gaat nie lukken nie.

Tot zover mijn verslag voor vandaag, later meer!

ps. Mam, ik ga zo een kaart kopen, dan stuur ik je een sms-je.

• 22 Oktober 2009 - 06:18

Momo:

Hee Esther,

Leuk je eerste berichtje uit het Verre Oosten :) Fijn dat in ieder geval de vluchten goed gegaan zijn. Ben benieuwd naar de rest van je reisverhalen ;-)

Veel plezier,
    Mo

• 22 Oktober 2009 - 10:05

Annemarie:

Hoi Esther,

Fijn dat je goed bent aangekomen. Veel plezier vandaag!

Groetjes Annemarie

• 22 Oktober 2009 - 12:50

Popje:

He, lekker: het eerste berichtje uit 'den verre'!! Little sister is watching you!!
    Heel veel plezier!! enneh..welterusten! ;-) xxx Marleen

• 22 Oktober 2009 - 13:59

Margot:

He Esther,

Fijn dat de reis goed verlopen is en dat je een leuke kamergenoot hebt, maar hoe kan het ook anders uit deze streek (al heb ik geen idee hoe ruim jij dat begrip neemt).

Geniet lekker van je vakantie en laat die borstplaat maar rond gaan, want ik dacht dat je wilde genieten van het calorie arme eten daar om zo nog wat verder af te vallen (grapje).

• 22 Oktober 2009 - 16:26

Sylvia:

Hoi Esther, fijn dat je goed bent aangekomen!
    Probeer in het ritme te komen en te genieten.
    Heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar je avonturen!
    Groetjes,
    Sylvia

• 22 Oktober 2009 - 18:16

Tuk20ker:

Hallo wereldreiziger!

Toen ik net aan mijn rijst met kip zat, heb ik nog wel even aan je gedacht! Ik hoop dat je het goed naar je zin hebt! Genieten he????

Groetjes Sandra

• 22 Oktober 2009 - 20:02

Mama En Papa:

Hoi Esje,
    Ik heb gister ook een berichtje geplaatst, ik weet niet of hij is doorgekomen, zie hem niet. Fijn dat alles goed is gegaan en dat je aardige reisgenoten hebt. Jij zal nu op dit moment wel lekker slapen, het is hier nu vijf over tien. Ben benieuwd of dit bericht wel lukt.
    Veel plezier en een hele dikke kus,
    M&P

• 23 Oktober 2009 - 14:04

Annemarie:

Hee Esther,

Onwijs bedankt voor de verrassing, ik ben er superblij mee!!!
    En ook een dank je wel voor degene die ervoor heeft gezorgd dat mijn album verzonden werd!

Groetjes Annemarie

• 24 Oktober 2009 - 05:57

Carla:

Hoi Esther,
    klinkt naar avontuur, ik hoop dat je een leuke vakantie gaat krijgen,
    groet,
    Carla

• 25 Oktober 2009 - 11:54

Elly:

Hoi Es, wat leef ik met je mee, het is er zoooooo gaaf, en super mooi in de oude stad, hoop dat je al een beetje uit gerust bent,het is best pittig zo'n reis maar dik de moeite waard En straks ook nog de KOOPGOOT, in Chang Mai nou meid gooi je rugzak maar leeg en koop maar nieuw:-))))het kost er geen dr..
    We volgen je en horen dus van elkaar. dikke kus Paul en El